"Rengeteg ember van konkrétan ezen a bolygón is, aki kemény páncélbevonatot hord és legbelül is rideg.
Az emberek nem cukorkák.
Tudja milyen a legtöbb alak?
Gazember!
Gazember töltelék, gazember bevonattal.
De ők félig sem annyira bosszantóak, mint a rózsaszín szemüveges optimisták, akik napfényt okádva sétálgatnak." - Dr. Perry Cox

"A csokoládé a pesszimisták kenyere." - Fekete Dani

"A világon nincsenek határok. Kizárólag egyetlen akadály létezik, amibe folyton belefutsz: Önmagad."

2012. január 16., hétfő

trolololooo.

képzeljétek, a hétvégén kedves Dániel barátunk pesten járt, és egy random fan-nál aludt akinél bejelentkezett blogra, de ki már nem jelentkezett... damdamdamm... O:
szeretettel, Ayu. (L)

68 megjegyzés:

  1. tudom.. felkészültem a következményekreˇˇ xD

    VálaszTörlés
  2. Lol!xD
    Koncica, te egy állat vagy.xD
    Puszi a hasadra, amiért színesíted a blogom világát.xD (K)

    VálaszTörlés
  3. háh, MARKOV! NEM lettem lebaszva! >:D

    VálaszTörlés
  4. Dani mindenkinek felhasználót fel lesz dobva a BLOG XDDD

    VálaszTörlés
  5. Trololololollololollololohahahahaham huhahahaham

    VálaszTörlés
  6. Me' màzlista vagy koncicàcska :D

    VálaszTörlés
  7. Jaj de nagyot nevettem az előbb :D Feldobtátok az estémet, köszönöm! :D

    VálaszTörlés
  8. Miért is kellene pipának lennem?
    Koncica aláírta a bejegyzést, ergo semmi féle félreértés nem született.:)

    Az viszont böki a csőrömet, hogy:
    "egy random fan".

    Ez mi??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. heheheeee... mert egy random fangörlöd vagyok.. aki az ablakod alatt kiabálta volna, hogy :- Danciiii >.< Danciiii>.< - ha nem alszol nállam.. :D

      Törlés
  9. sz'ntem csak hangulatfokozó akart lenni, hogy a nép azt hidje, hogy te csak úgy ott alszol valakinél XDD

    VálaszTörlés
  10. A pipa csak annyit akart jelenteni h nem hiszem h te ebbe beleegyeztèl. :)

    VálaszTörlés
  11. Ez most olyan troll volt, mint mikor egy csajnak feltörik a facebookját kiírják üzenőfalra hogy "ilyen meg olyan meg amolyan vagyok", ha meg egy pasiét törik fel, akkor kiírják, hogy "buzi vagyok"...

    Tetszett.

    VálaszTörlés
  12. nem! mert én alábiggyesztettem ki vagyok. :P

    VálaszTörlés
  13. Jah ő nem tette magát F. Daninak, nem az ő nevébe írta hanem a sajátjába.

    VálaszTörlés
  14. Egyetèrtek koncicàval.de ha dani nàlam lett volna ès ùgy felejtette volna èn tuti nem mertem volna bejegyzèst ìrni a blogjàra XD

    VálaszTörlés
  15. miért? xD én csak random trollkodtam egyet.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól tetted hogy nem hagytad ki :D

      Törlés
    2. a hejed be én is kihasználtam volna egy kis trollkodásra a hejzetet :D (y)

      Törlés
  16. Köszi, jót nevettem.
    Amúgy meg Ayu:
    Mázlistaaaa ;)

    VálaszTörlés
  17. ez ilyen vicces?O: pont azt sajnálom, h nem voltam frappánsabb.. :C

    VálaszTörlés
  18. Nem rossz bár egy szép hosszú bejegyzést meg ért volna :D
    Trollkodás szépen hosszan.
    És a végére egy kis oda biggyesztés: Fekete Dani.
    Ezt sokan felismerték volna, hogy nem ő, mivel ő nem szokta alá írni a blogján a bejegyzéseket. Én lehet, hogy többet trollkodtam volna, xD mondjuk egy kis spoiler arról, hogy a kövi rész tele lesz egy bizonyos pedofil medvével, akinek barna a bundája. Ki nem találtátok volna :D Na persze lehet, hogy nem nyomta volna entert, vagy megosztást vagy ilyesmit, de azért a kihívást elfogadtam volna aztán le hajtott fejjel csak ennyit dörmögtem volna: Close enough!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem jól tette Ayu, hogy aláírta a SAJÁT nevével:) Így nincsen a trollkodásból probléma:)

      Törlés
  19. Kicsit sem vagy facebook függő xD amugy (y)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. He ? xD ez mióta fészbuk függőség? Igen fent vagyok fészen de nem vagyok függő, ki kérem magamnak :D Én 9gag függő vagyok!!!(9gag.com)
      Nézd meg azt majd meg tudod.

      Törlés
    2. xd tudom mi az a 9gag én is azon nézem mert az az eredeti de azért kiirni h pedomaci kihívás elfogadva meg h close enough XD

      Törlés
  20. amúgy.. készült pár kép hétvégén, már sajnálom h nem biggyesztettem a bejegyzés végére, hogy Dániel a benga madarammal pózol. xD

    VálaszTörlés
  21. Facere mèg kiteheted.Jòkat nevetnènk :)

    VálaszTörlés
  22. Na, ez tényleg jó ,jól tetted, egy kis hangulat került a blogra :D Dani, te meg figyelj oda :D

    VálaszTörlés
  23. Hello kedves mindenki :)
    Úgy gondoltam, hogy belinkelek pár videót:D A Konan szám Eddie Rath nevű előadótól van, aki Naruto anime és mangának ír rapp-eket (nem tartozik azok közé akik Naruto Manga vagy Animével foglalkoznak, csak hobbyból írt számokat a Naruto szereplőknek, stb.) EddieRathNinja channel-en megtalálható a legtöbb videója! Aki a közepes angol tudás közelében van, az megérti, hogy miről van szó a számban, erre a dalszövegek is rásegítenek. Remélem tetszenek :)

    Pein's Theme (a Naruto animében hallhattuk, nem EddieRath-től van!): http://www.youtube.com/watch?v=AHxbWu-UElg&feature=autoshare

    Konan: http://www.youtube.com/watch?v=PQUL94WE0jM&feature=related

    VálaszTörlés
  24. Ma lessz a Cool-on az Én és Én meg az Irén xDDD 16:25-kor kezdődik :D

    VálaszTörlés
  25. Ez nagyon nem ideillő de.... eszembe jutott valami.
    Csak én vettem észre h ben10-ben annak a résznek a végénél mikor nyáron egy mikulásos falura tévednek ott vanak konohamaruék??????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem. Ez már nagyon rég óta felfedett dolog.:)
      Googleban is, ha beírod, hogy "Naruto Ben10", rögtön kiadja.:)

      Véleményem szerint egyszerű tisztelgés állt a dolog hátterében.

      Törlés
    2. Lehet. És tényleg! Beirtam, és min. 500találat

      Törlés
    3. Ez megint nem ideillő :). Dani szoktál counter strike-ozni? :DD Mert jo lenne ha igen. .D

      Csak azért kérdem mert van fennt néha valaki akinek a neve: F.Dani

      Törlés
    4. Egyáltalán nem szoktam.
      Én időnként csak Wormsön, Carmageddonon vagy Elmán élek.xD

      Törlés
    5. Carmageddon az a roncsderbi? Mer egy ojan nevü kocsison én is játszottam v 6éve xD
      .DD

      Törlés
    6. És h ne járjon le az időd embereket kell elütnöd :DD

      Törlés
    7. Sorry h sokat irok...DANI! Olyan cosplayt csináltam :DDDDD Tobi maszk (Hey, Aplle) változat

      Törlés
    8. Nem probléma, ha sokat írsz.
      Azonban ezt megtehetnéd egy hsz-en belül is..

      Egyébként már tavalyi nyári conon volt szerencsém egy hasonló Tobi maszkhoz.:D

      Törlés
    9. Geri, pls küldj már egy jó awp,dhb vagy vmi jó funserver IP-t, előre is thx

      Törlés
    10. a nagy Counter Strike-os xD
      melyiket nem érted? xD

      Törlés
    11. Szilvia: Jólvanna..xD Azt hittem h a maszkról beszélsz xD

      Itt van a kedvenc serverem IPje: 91.82.84.253:33137

      Dani: Zavarna ha feltennék róla egy képet??? .DD

      Törlés
    12. A kommentekhez fűződő bejegyzés témáját tekintve, szerintem belefér.:D

      Egyébként erről jut eszembe..
      Lenne igény egy trollbarlangra itt a blogon?:P

      Törlés
    13. Dani figy, még nem voltam conon. (lehet h szégyen de ez van .D) Tudnál egy menüpontot létrehozni, amiben benne lennének az elkövetkezendő conok idejei? Kösz előre is :P

      Törlés
  26. WTF??? kajak? amikor ott futkosnak a gyerekek? Vagy a szobor a papus mellett?

    VálaszTörlés
  27. Erre gondoltok?

    http://img134.imageshack.us/img134/9945/24746837id6.png

    VálaszTörlés
  28. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  29. Ide bezzeg engdsz ìrni szarhàzi blogspot

    VálaszTörlés
  30. -.- sztem arra gondolsz, h nem mutatta ki h mit írtál a trollbarlangban xD Amugy mi az: Négy lába van, asztal de nem szék?

    VálaszTörlés
  31. Legalább meghúztad ha csajnál aludtál ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel az egy mondatoddal el is árultad, hogy nemi életbeli gondokkal küszködsz.

      Törlés
  32. Hiei vok!
    Azta nem is tudtam erről a Ben10-es dologról looooooooooool :D

    VálaszTörlés